Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het plaatsen van een bestelling gaat makkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan de winkelmand.
Via de knop in de menubalk kun je jouw winkelmand bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of een bijpassend product toevoegen. Op de pagina van de winkelmand, zie je een overzicht van de producten die je wilt bestellen.
Controleer je bestelling altijd goed, ben je tevreden met de bestelling, klik dan op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
Je komt dan terecht op een pagina waar je je persoonsgegevens dient in te vullen. Als je een terugkerende klant bent, kun je makkelijk inloggen met je account.
Je hoeft dan niet opnieuw alle gegevens in te voeren.
Ben je een nieuwe klant, dan kun je ervoor kiezen om een account aan te maken, of verder te gaan zonder account.
Vul alle gegevens correct in en check deze goed! Wij gebruiken deze gegevens voor alle toekomstige correspondentie.
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op een ander adres af te leveren. Je dient dan het vakje aan te vinken bij ‘Verzenden naar een ander adres?’.
Vul hier alle gegevens in en controleer deze op juistheid. Je kunt ervoor kiezen om eventueel een bestelnotitie toe te voegen.
Onder je adresgegevens, kom je bij de bezorgopties van PostNL. Je kunt hier aangeven of je de bestelling bezorgd wilt hebben, of wilt afhalen bij een PostNL Servicepunt. Als je kiest om je bestelling thuis te laten bezorgen, kun je kiezen uit een aantal opties. Zoals bezorgdatum en –tijdvak, avondlevering (toeslag + € 2,00) of niet afgeven bij de buren (toeslag € 0,50).
Als je kiest om je bestelling af te halen bij een PostNL Servicepunt, kun je meteen kiezen bij welk Servicepunt je de bestelling wilt afhalen.
Vervolgens kun je de gewenste betaalmethode selecteren.
Alle aangeboden betaalmethodes zijn voor jou gratis! Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt.
Als je akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden, kun je klikken op ‘Bestelling plaatsen’.
Als je de bestelling plaatst, ga je een betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.
Je kunt de bestelling niet meer annuleren als deze al verpakt of verzonden is.
Als de bestelling in goede orde is ontvangen, krijg je meteen een bevestigingsmail van ons. Het kan zijn dat deze in de spam box terecht komt.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Als je de pagina van het gewenste product opent, zie je meteen of het product op voorraad is.
Omdat we een vernieuwend assortiment willen blijven voeren, kan het wel eens voorkomen dat producten niet meer terug op voorraad komen.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDEAL, iDEAL QR, PayPal, Bancontact of Overboeking vooraf.
Op de pagina ‘Betalen’ vind je meer informatie over de verschillende betaalmethodes.
Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verzorgd door de betalingsprovider PayPro.
Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik of deze verwerkt is?
Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van ons hebt ontvangen. Het kan zijn dat deze mail in uw spam-box terecht komt.
Indien je geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Hebben jullie ook een winkel?
Nee, we hebben helaas geen fysieke winkel.
Kortingen
Zijn er producten of productgroepen uitgesloten van kortingen?
Nee, kortingscodes zijn geldig op ons gehele assortiment.
Zijn er aanvullende voorwaarden voor kortingscodes?
Ja, de kortingscodes zijn niet geldig i.c.m. andere kortingscodes. Ook zijn ze niet met terugwerkende kracht te gebruiken.
Iedere kortingscode is een bepaalde periode geldig, na deze periode kan de kortingscode niet meer gebruikt worden.
Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Op de pagina van de winkelmand, zie je een overzicht van de producten die je wilt bestellen.
Onderaan de pagina kun je een kortingscode invullen. Om de kortingscode te gebruiken, dien je nog op ‘Kortingsbon toepassen’ te klikken.
De korting wordt dan meteen met de totaalprijs verrekend.
Let op! Het kan zijn dat je door het gebruiken van de kortingscode onder het bedrag uitkomt om gratis verzending te krijgen.
Het minimale verkoopbedrag voor gratis verzending is € 50,00.
Kan ik een kortingscode meerdere keren gebruiken?
Tenzij anders vermeld, geldt voor iedere kortingscode dat deze per persoon en per e-mailadres slechts éénmaal gebruikt kan worden.
Krijg ik geld terug wanneer de waarde van de kortingscode meer is dan mijn bestelbedrag?
Nee, wanneer je een kortingscode gebruikt en de waarde van de (totale) prijs onder de waarde van de kortingsprijs ligt,
vervalt de overige waarde van de kortingscode.
Doordat ik een kortingscode gebruik, kom ik onder het gratis verzendbedrag uit en dien ik verzendkosten te betalen. Klopt dit?
Ja dit klopt. Als basis voor het berekenen van de verzendkosten nemen wij het totaalbedrag van je winkelmand minus eventuele kortingen en actieprijzen.
Kan ik de kortingscode inwisselen voor geld?
Nee, een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld.
Wat gebeurt er met mijn korting wanneer ik een product retour stuur?
Indien je producten retourneert waarmee je een kortingscode hebt gebruikt, dan krijg je het betaalde bedrag terug gestort.
De kortingscode kan niet opnieuw ingewisseld worden.
Prijzen en BTW
Zijn de weergegeven prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al onze prijzen worden weergegeven inclusief 21% BTW.
Klachten
Product is niet naar wens, wat kan ik doen?
Wanneer een product niet aan je verwachting voldoet, kun je deze retourneren.
Op de pagina ‘Retourneren’ vind je hoe je producten terug kunt sturen en wat de voorwaarden zijn.
Ik heb een klacht. Wat nu?
We doen ons uiterste best om je ervaring met ons naar wens te laten verlopen.
Het kan helaas wel eens gebeuren dat de producten of service niet zo zijn als je had verwacht. Uiteraard willen we dit graag voor je oplossen.
Je kunt een e-mail sturen naar klachten@design407.nl, of contact met ons opnemen via Whatsapp +31 682927387.
Wanneer het een klacht betreft over een product, vragen we altijd om een foto mee te sturen. Zo kunnen we de klacht direct in behandeling nemen.
We nemen je klacht altijd serieus en je krijgt op werkdagen binnen 24 uur een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
We gaan dan graag op zoek naar een passende oplossing en zijn pas tevreden als jij dat ook bent!
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht?
Dan kun je deze voorleggen aan WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om de klacht door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is zowel bindend voor de klant als ondernemer. Aan het voorleggen van de klacht aan de onafhankelijke geschillencommissie, zijn kosten verbonden die door de klant betaald dienen te worden. Tevens is het mogelijk om klachten te melden via het Europees ODR platform.
Heb ik garantie op mijn bestelde producten?
Ja, op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing.
Dat wil zeggen dat een product datgene is, of moet doen, wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Is dit niet het geval, dan zullen wij zorgen voor herstel of vervanging van het product.
Wanneer er geen verdere oplossing is, zullen wij het aankoopbedrag restitueren.
Wij hebben aan de wettelijke garantie geen termijn gekoppeld, aangezien het ene product langer mee gaat dan het andere product en van het ene product meer verwacht mag worden dan van het andere.
Retourneren
Voor alle vragen rondom retourneren, verwijzen wij je graag naar onze pagina ‘Retourneren’.
Staat je antwoord er niet bij, dan kun je contact met ons opnemen.